Kayseri Büyükşehir Belediyesi Alo 153 İletişim Merkezi,
temmuz ayı boyunca toplam 95 bin çağrıya cevap vererek, vatandaşların istek,
talep ve şikâyetlerine çözüm üretti.
Şehrin numarası olan Büyükşehir Belediyesi Alo 153 İletişim
Merkezi, sorunların giderilmesi ve vatandaşlar tarafından gelen anlık soruların
yanıtlanması amacıyla 7 gün 24 saat başvuruları anında değerlendiriyor.
Alo 153 İletişim Merkezi’nde temmuz ayı boyunca 95 bin
çağrıya cevap verildi ve çözüm üretildi. Görüşmelerde ulaşım hizmetleri, bilgi
işlem hizmetleri, sevimli dostlara mama yardımı ve altyapı hizmetleri en çok
gelen konular oldu.
İletişim merkezi, birebir telefon görüşmelerinin yan sıra
web forumu ve whatsapp hattından gelen talepleri de kayıtlara alıyor.
Kayserililerin hayatını kolaylaştırmak için kurulan
Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşlar istek ve taleplerini
bildirmek için ücretsiz olarak sadece 153’ü tuşlayıp, 16 ilçenin tamamından her
türlü şikâyet ve isteklerini kolaylıkla bildirebiliyorlar.
Ayrıca Büyükşehir Belediyesi Ana Hizmet Binası’nda faaliyet
gösteren Beyaz Masa birimini de vatandaşlar ziyaret ederek, istek, şikâyet ve
taleplerini iletirken, çözüm için istişare yapılıyor. Beyaz Masa’da, temmuz
ayında CİMER ve diğer kanallar aracılığıyla 186 başvuru kayıtlara geçti.