Kayseri Büyükşehir Belediye
Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç’a, Kayseri Büyükşehir Belediyesi Su ve
Kanalizasyon İdaresi (KASKİ) tarafından 2021 yılı yatırım ve koordinasyon
sunumu yapıldı. Başkan Büyükkılıç, içmesuyu arızası başvurusu yapan
vatandaşları sürpriz bir şekilde telefonla arayarak memnuniyetlerini sorarken,
bir vatandaş telefon şakası olduğunu düşününce, Büyükkılıç vatandaşı
görüntülü aradı.
Başkan Büyükkılıç, Genel Sekreter
Hüseyin Beyhan ve Genel Sekreter Yardımcıları Hamdi Elcuman, Serdar Öztürk ve
Bayar Özsoy ile birlikte KASKİ Genel Müdürü Özgür Özdemir ve üst
yöneticilerinin tamamının katılımıyla 2021 Yılı Yatırım ve Koordinasyon
Toplantısı gerçekleştirdi.
Kent merkezi ve ilçelerde
kesintisiz hizmet sunabilmek için tüm ekip ve ekipmanlarla çalışmalarını
aralıksız sürdüren KASKİ Genel Müdürü Özgür Özdemir, merkez ve ilçelere yönelik
yapılan ve yapılacak olan projelerle ilgili Başkan Büyükkılıç’a sunum yaptı.
Büyükşehir Belediye Meclis
Salonu’nda gerçekleşen toplantıda tüm ilçelerin yanı sıra Talas raylı sistem
hattı yağmursuyu kısmi şebeke projesi, Bölge Hastanesi raylı sistem hattı
içmesuyu deplase inşaatı gibi önemli çalışmalar ve arıtma tesislerinin son
durumu da masaya yatırıldı.
KASKİ’YE BAŞVURAN VATANDAŞLARA SÜRPRİZ TELEFON
Başkan Büyükkılıç, KASKİ ile
ilgili çalışmaların dijital ortamda kayıt altına alındığı sistemin anlatıldığı
sırada, vatandaşları sürpriz bir şekilde telefonla arayarak, memnuniyetlerini
sordu. Başkan Büyükkılıç, ilk olarak, ekranda tesadüfen seçtiği Gevher Nesibe Mahallesi’nde
boru patlağı ile ilgili içmesuyu arızası başvurusu yapan Fatih Akın isimli
vatandaş ile telefon görüşmesi yaptı. Görüşmede Başkan Büyükkılıç son durumu
sorarken, Akın da KASKİ ekiplerinin geldiğini, arızayı tespit ettiklerini
söyledi. Büyükkılıç da arızanın en kısa sürede yapılacağını ifade etti.
BAŞKANIN SESİNİ DUYAN VATANDAŞ TELEFON ŞAKASI ZANNETTİ, BAŞKAN
GÖRÜNTÜLÜ ARADI
Büyükkılıç, İncesu Saraycık’ta
boru patlaması sonucu oluşan arıza ile ilgili başvuruda bulunan Hacı Bekir
Karasu isimli vatandaşı da aradı. Karasu’nun telefon şakası olduğunu düşünmesi
üzerine Başkan Büyükkılıç görüntülü aramayı teklif etti.
Yapılan görüntülü görüşmede
Başkan Büyükkılıç, Karasu’nun Ramazan ayını kutlayarak, su arızasının yapılıp
yapılmadığını sordu. Başkan Büyükkılıç’ı karşısında gören ve şaşkınlığını
gizleyemeyen Karasu, “Başkanım buyurun, Allah razı olsun. Arızayı bildirdikten
sonra 1 saat sürmeden geldiler, arızayı çözdüler” diyerek, memnuniyetini dile
getirdi.
“HEM VERİMLİLİĞİ ARTIRIYOR, HEM DE İSRAFA FIRSAT VERMİYORUZ”
Büyükkılıç, toplantının ardından
yaptığı açıklamada, “KASKİ’mizin yatırımlarını, yapılan yatırımların hangi
aşamada olduğunu koordinasyonu sağlama bağlamında da dayanışma sergileyip hem
verimliliği artırıp, hem de israfa fırsat vermeme anlayışı içerisinde açısından
önemli bir çalışma yapmış olduk. KASKİ’mizin yatırımlarını gözden geçirmiş
olduk” dedi.
Gerek merkezde, gerekse taşrada yapılan çalışmaların
tamamının bir planlama, programlama ve bütçeleme doğrultusunda yapıldığını
vurgulayan Büyükkılıç, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Bu çalışmalar ile
vatandaşlarımıza hem hizmet kalitesini, hem de hizmetin zamanında kendileriyle
buluşmasını sağlayacağız. Gayretli çalışmalardan dolayı böyle bir algı ve böyle
bir realite ortaya çıkmış oldu. KASKİ’mizin çok değerli genel müdürüne ve
kıymetli ekibine teşekkür ediyorum. İnşallah bizleri seven, güvenen
hemşehrilerimize bu Ramazan gününde, Kadir Gecesi’nin üzerimize düştüğü
bugünlerde onlara layık oluruz. Şimdiden Kadir Geceleri’ni tebrik ediyorum.
İnşallah huzur ve sağlıklı bir şekilde bayramlara erişmelerini temenni
ediyorum. Daha nice bayramlara diye de
şimdiden paylaşmak istiyorum. Arkadaşlarımız sağ olsunlar, var olsunlar.”