Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç,
AK Parti Kayseri İl Başkanı Şaban Çopuroğlu ile birlikte Basın Yayın ve Halkla
İlişkiler Daire Başkanlığı tarafından Cumhuriyet Meydanı’na kurulan Büyükşehir
İletişim Küresi’ni ziyaret ederek, bir vatandaşın ilk talebine anında talimat
verdi.
Sorumluluk alanındaki her konuda hassasiyetle çalışmalarını
sürdüren Büyükşehir Belediyesi, Alo 153 Çağrı Merkezi ve Beyaz Masa ile
yürüttüğü vatandaşların anlık sorunlarının çözümüne yönelik hizmetleri
geliştirerek, yeni bir hizmete daha imza attı.
Kayseri Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla
İlişkiler Daire Başkanlığı tarafından Türkiye’nin en büyük meydanlarından olan
Cumhuriyet Meydanı’na ‘İletişim Küresi’ kuruldu.
Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, AK Parti
Kayseri İl Başkanı Şaban Çopuroğlu ile birlikte İletişim Küresi’ni ziyaret
etti. Ziyarette Genel Sekreter Yardımcısı Serdar Öztürk ile Basın Yayın ve
Halkla İlişkiler Daire Başkanı İbrahim Özçekiç de hazır bulundu.
“VATANDAŞIN AYAĞINA KENDİMİZ GELMİŞ OLACAĞIZ”
Genel Sekreter Yardımcısı Serdar Öztürk, yaptığı
bilgilendirmede, halkın arasında, yanlarında olduklarını belirterek, “Talep
istek ve öneriler için buradayız, halkımızın arasındayız, yanlarındayız. En
kalabalık bölgedeyiz. Gelen istek, talep varsa belediyemizi ilgilendiren, diğer
kurum ve kuruluşlarımızı ilgilendiren, tamamını burada arkadaşlarımız
alacaklar. Birebir aldığımız notları, hangi kurumlarla ilgiliyse özellikle
belediyemizle ilgili olanları kendimiz çözeceğiz, diğerleriyle ilgili olanları
diğerlerine aktarmak suretiyle burada hizmet vereceğiz. Vatandaşın ayağına
kendimiz gelmiş olacağız. En merkezi yerdeyiz” diye konuştu.
Başkan Büyükkılıç, bir vatandaş tarafından gelen mezarlık
konusu ile ilgili talep mektubunu okuyarak, ilgili daire başkanını telefonla
arayıp, vatandaşa yardımcı olunması konusunda anında talimat verdi.
Başkan Büyükkılıç, “Kayseri Büyükşehir Belediyesi olarak
Cumhuriyet Meydanımızda, halkımızın yoğun olduğu, ulaşılabilecek en rahat
konumdaki bir yerde hizmetlerimiz ayağa getirme anlayışı içerisinde
vatandaşlarımızla buluşmak amacıyla irtibat bürosu kurmuş oluyoruz” dedi.
Vatandaşlarımızın varsa öneri, talep ve şikâyetlerini
çekinmeden ifade etmelerini tavsiye eden Büyükkılıç, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Bizim çözebileceklerimiz Kayseri Büyükşehir Belediyesi,
diğer kurum ve kuruluşlar ya da belediyeleri ilgilendiren konularda da yine
onlara bilgilendirip, gerekli işlemi takip edip vatandaşlarımıza da sonuçlarını
bildirme yönünde irade göstereceğimizi belirtiyorum. Halkla ilişkiler
müdürümüze ve ekibine buradan huzurlarınızda teşekkür ediyorum. Şehrimize böyle
bir hizmetin hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyorum.”
“HEMEN MÜDAHALE EDEN BİR EKİP VAR”
Ramazan’ı hep birlikte ciddi manada çalışarak
geçirdiklerini, tek tek ilçeleri ziyaret ettiklerini belirterek başlayan AK
Parti Kayseri İl Başkanı Şaban Çopuroğlu ise, “Belediye başkanlarımız halkın
içinde olmaya gayret ediyorlar. Kayseri’nin en işlek merkezi bir noktasındaki
Kayseri’nin merkezinde 1 milyon 200 bin kişi yaşıyor. En az 1 milyon 200 bin
kişinin önemli bir kısmı bu bölgeden geçiyor. Güzel bir atmosferde, güzel
şeffaf bir oda kurulmuş vaziyette. Burada işinin ehli güzel insanlar
müracaatları, varsa şikâyeti alıyorlar. Ve hemen müdahale eden bir ekip var
diyerek” gayretli çalışmalarından dolayı Başkan Büyükkılıç ve ekibine teşekkür
etti. Çopuroğlu, bu anlamlı ve önemli uygulamanın şeffaf belediyeciliğinin en
güzel örneklerinden olduğunu ve ne olduğunu gösterdiğini ifade etti.